writing

מה פתאום את גם כותבת? / או – מה הקשר בין כתיבה לתדמית עסקית ומקצועית?

מה פתאום את גם כותבת? מה הקשר בין ייעוץ תדמית וכתיבה? על כל זאת ועוד כמה הבהרות בנושא.

 

אני בנאדם שעושה הרבה דברים במקביל, כל מי שמכיר אותי קצת יודע את זה. מהרגע שהבנתי שיש דבר כזה שנקרא מולטיפונקציונאליות הגדרתי את עצמי ככזאת. ככה זה, חלק בלתי נפרד ממי שאני זה הצורך הזה לעשות גם וגם, ולגעת בכל הדברים שאני אוהבת (חשוב מאוד, כי בשנים האחרונות אני מקפידה לעשות בעיקר דברים שאני אוהבת).

 

מאז שאני זוכרת את עצמי אני כותבת, כותבת יומנים, כותבת שירים, כותבת ברכות יומולדת ומילות פרידה, כותבת באירועים משפחתיים ובטקסים של בית הספר, לעצמי ולא לעצמי, וכל הזמן. הכתיבה באה לי ממקום מאוד אישי ואמיתי, ואני מרגישה שהיא זורמת לי בטבעיות, והכי כיף לי בעולם לשבת ולשפוך דברים אל הנייר, או המקלדת.

 

writing

כשסיימתי את לימודי ייעוץ תדמית עסקית, ובגלל שאני יודעת כמה חשוב ללקוח לקבל את מירב השירותים בתחנה אחת, היה לי ברור שאני הולכת לתת ללקוחות שלי מענה בכל ארבעת הרבדים שמרכיבים את התדמית המקצועית שלהם -הופעה חיצונית, התנהגות, תקשורת ועקבות המדיה הדיגיטלית.

 

מאוד קל לשייך ייעוץ תדמית לכל הקשור בהופעה חיצונית, אבל בעצם, מדובר במשהו גדול יותר, שמכיל בתוכו גם מאפיינים התנהגותיים, סגנון תקשורת ואת כל הקשור לאיך אנחנו מופיעים במדיה הדיגיטלית (בייחוד היום, כשכל אחד יכול לעשות עלינו גוגל ולמצוא מידע נרחב ברשת).

 

וכשבודקים את הייצוג המדיה הדיגיטלית, הרבה פעמים יש פער בין האדם שאנחנו במציאות לבין מי שאנחנו מציגים במדיה ובפרופילים השונים.

 

הדבר הזה יוצר בעיות בעיקר ברגע המפגש, מכיוון שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו תמיד מחפשים להתחבר אלינו ולמי שאנחנו על בסיס הכי אישי ואותנטי שיש (כל אחד במידת החשיפה שמתאימה לו).

 

ולא מדובר רק בתמונות, כיוון שהיום יש חשיבות מאוד גדולה לתוכן ולטקסטים שאנחנו מצרפים לתמונות. ככל שנכתוב את עצמנו בצורה ברורה, שתעביר את המסרים שלנו ביעילות אבל גם תהיה אותנטית ותתאים למי שאנחנו באמת, כך יהיה קל ללקוחות הפוטנציאלים שלנו להתחבר אלינו וליצור קשר.

 

אז כמו שיש לי לקוחות שזקוקים לייעוץ בנושא הניראות החיצונית העסקית שלהם, ויש לקוחות שזקוקים לאפיון העסקי של איך הם נתפסים כיום בקונטקסט המקצועי, יש לי גם לקוחות שזקוקים לעזרה בכתיבת תוכן וניסוח טקסטים שיציגו אותם בצורה טובה, יעילה ואותנטית.

 

אני מציעה שירותי כתיבה בתחומים שונים כמו פוסטים למדיה החברתית, תוכן לדפי נחיתה / פליירים, ניסוח פרופילים עסקיים, תוכן לאתר אינטרנט וכל טקסט אחר, שיעזור לך להציג את עצמך ולייצג את עצמך כמו שהיית רוצה.

 

אשמח לכתוב גם עבורך את הסיפור שיציג אותך הכי טוב שאפשר!

 

יש לך עוד שאלות? רוצה שנתחיל לעבוד על זה? אשמח להיות בקשר

אני נמצאת כאן – Niri.shaul@gmail.com

וכאן 

וגם כאן – 052-6614206

 

 

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email