niri

ייעוץ וליווי בכתיבת תוכן ותדמית

לפעמים אנחנו בטוחים שאנחנו מעבירים במדיה את עצמנו בדיוק כמו שאנחנו, או בהתאמה מוחלטת למסר שלנו, אבל בפועל - אנשים מקבלים רושם לגמרי שונה, ומשהו לא מצליח לעבור כמו שצריך. אני מייעצת בנושא פתיחת בלוג, כתיבת תכנים, ומבצעת איפיון תדמית עסקית במדיה הדיגיטלית והכתובה, שיעזרו לך להציג את המסרים שלך בצורה אישית, אחידה ואותנטית. ומכאן יגיעו הלקוחות המדויקים שלך.

מה שרצית לדעת על בלוגים והתביישת לשאול.

ייעוץ מקדים לפני פתיחת בלוג ולבלוגרים מתחילים.

 

לפגישה זו, אני מגיעה כדי להכין אותך לקראת העבודה עם הכלי הנפלא הזה, שיכול לשפר מאוד את התדמית העסקית שלך ולעזור לך להגיע ללקוחות המדויקים ולהתחבר אליהם, ממקום קצת יותר אישי.
אם תמיד אהבת לכתוב, וחשבת לפתוח בלוג, אבל לא ידעת מאיפה להתחיל ומה הכי יתאים לך – אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולהתחיל להתקדם יחד, בקצב שלך ולפי מה שמתאים לך בדיוק.

בפגישה אענה על כל השאלות שיש לך, נעבור על כל האפשרויות שעומדות בפניך לפתיחת בלוג, נחשוב מה הכי מתאים לך ולעסק שלך, נגיע יחד למסקנות, ובהתאם לזה, נכין רשימה של כל שלבי העבודה שעליך לבצע עד שהבלוג יהיה באוויר.

 

כי זה הכי כיף לספר את הסיפור שלך בעצמך, אני כאן כדי לעזור לך לצאת לדרך.

 

*שירות זה ניתן לבצע בפגישה אישית באזור השרון, או בפגישת אונליין בסקייפ.

מה שרצית לדעת על הרושם והתדמית הנוכחית שלך ברשת ולא ידעת את מי לשאול.
איפיון תדמית ורושם ראשוני.

 

לפעמים אנחנו בטוחים שאנחנו מעבירים במדיה את עצמנו בדיוק כמו שאנחנו, או בהתאמה מוחלטת למסר שלנו, אבל בפועל – אנשים מקבלים רושם לגמרי שונה, ומשהו לא מצליח לעבור כמו שצריך.
התוצאה בפועל היא, שמגיעים לקוחות לא מדויקים, שואבי אנרגיות, כאלה שציפו למשהו אחד וקיבלו משהו שונה, וגם הרבה כאלה שנוטשים ולא יוצרים קשר.
שירות זה ניתן על-מנת לעזור לך להבין איך תופסים אותך היום, האם כל הנכסים הדיגיטליים שלך מדברים אותך בצורה אחידה ואותנטית, ומה כדאי לעשות במידה ואין התאמה בין הדברים, כדי לייצר מצב שבו מגיעים אליך הרבה לקוחות מדויקים, כאלה שבאים כדי להישאר וגם לספר על זה לחברים.

 

באמצעות שאלון היכרות ומחקר רושם ראשוני מקדים, אוכל לעשות איפיון בסיסי ולהכיר אותך ואת המקצוע שלך, ואעשה בדיקה בקרב קהל יעד חיצוני לגבי הרושם הראשוני שעולה ביחס אליך.
בנוסף, אבדוק ברחבי הרשת את כל הנכסים הדיגיטליים שלך, ואת העקבות הדיגיטליים הקיימים עליך ברשת.

 

לאחר מכן, אעביר לך מסמך איפיון רושם ראשוני וסקירת נכסים דיגיטליים, שבו אעבור על המסקנות מהשאלון ועל תוצאות הבדיקה שעשיתי, ביחס למה שעלה מקהל היעד ומהעקבות הדיגיטליים, למול ההגדרות הרצויות שלך, ואבדוק התאמות.
בנוסף אתן לך המלצות ומסקנות לגבי הרושם הראשוני הנוכחי שלך, כולל ממצאים דיגיטליים הקיימים ברשת, ומה כדאי לשנות על מנת להגיע לתדמית מקצועית שתשרת אותך ואת המסרים שלך בצורה המיטבית.

 

כי מה שהם רואים – זה מה שישפיע עליהם, ואני כאן כדי לעזור לך להראות להם אותך במיטבך.

 

 

*שירות זה הינו שירות אונליין המתבצע באמצעות המייל.

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email